dilluns, 14 de juliol del 2014

Cap de setmana immersiu (part II)

Diumenge, després de dormir el just per sobreviure, vaig veure la primera tempesta des de que sóc aquí. Com una tempesta tropical, en una hora havia amainat i vaig poder sortir a fer un tomb (no aprenc la lliçó, no... xD). Vaig aconseguir caminar fins l'estació central de tren sense massa contratemps, però un cop allà l'estadística va intervenir, i em va assetjar un noiet per vendre'm collarets i arracades. Com no duia gaire diners, i en un atac de valentia o inconsciència, vaig deixar que m'acostés en moto a l'hostal per agafar-ne més i comprar-li alguna cosa. Per sort, la meva dubtosa intuïció no va fallar, i tot va anar bé :)

A la tarda vam anar amb l'Adja i alguns amics (alguns del dia anterior) a prendre unes cerveses i menjar pollastre a la brasa amb arròs, que és molt típic aquí (poulet flambé). Seguint els meus ànims d'integració, ja menjo amb les mans i tot com ells. Després vam desplaçar-nos a un bar amb TV per veure la final del mundial de futbol i fer un billar. És el primer bar que veig que sembla realment un bar europeu. Estic contenta perquè durant tota la tarda vaig poder seguir un 90% de la conversa, vaig entendre les bromes i vaig poder interactuar amb prou normalitat amb els altres. Això és que potser ja aconsegueixo entonar la "r" amb francès africà (que per cert, es pronuncia més com en català que com en francès).

Fins la propera!

1 comentari: